Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.05.21. 10:10 Z. Zoli

Ajjajjaj, egy levelet felkapott a vihar

Basszus, annyi minden vót', van és lesz, hogy már azt sem tudom, hol áll a fejem. Nem minden értelemben, csakhát, ide sem írtam most egy ideje az "elfoglaltság" miatt, de hát... most fogok!

Valójában, azt sem tudom, hol kezdjem. Leírok dolgokat, kronológiába, hogy majdan visszaemlékezhessek, kontrollálhassam a múltat.

Látom, hogy PEN óta nem írtam. Vagyis, nem is nyúltam a bloghoz. Hát, van ilyen ...

PEN visszaemlékezve: nagyon jó volt, tetszett az új helyszín, az arcok, a koncertek, a történések, meg sok minden. Lent aludtunk minden éjjel Ádám barátommal a próbatermünkbe, nagy mocskot hagyva magunk után, amit -emlékszem-, egyedül pár napra rá, fel is takarítottam. Nem büszkeségből, csak tényleg nagy volt a kosz. :)

Aztán, hát jött egy olyan ötlet, lehetőség, ami hirtelen jött, még nekem is. Mégpedig, hogy talán kimehetnék németlandba dolgozni, mint pincér. Hát, először kicsit óckodva néztem az egészre, de végül belementem (rövid időn belül). 

Nem ismeretlen a hely, az arcok: apám is náluk dolgozott, még úgy 92-től, egy két szezont. Persze, nekem nincs szakvizsgám, meg semmi, de azt mondták ők is, "ha nagyon akarom, úgy is meg tudom csinálni" ! Így is lett.

Ki kellett mennem egy próbahétre, mennyire válok be, vagy mennyire nem. Ez eldőlt, és pár nap után már azt mondták, hogy abbszolút bevállok, minden rendben van, ügyes vagyok, estébé... Ennnek totál meg is örültem, viszont annak már kevésbé, hogy haza kell jönnöm, ugyanis a papírokat úgy intézik, hogy ott beviszik a münkaügyre, és akkor két hét, mire Magyarországra leküldik, jelen esetben Pécsre. És akkor, ha itt átvettem, úgy mehetek csak vissza. Tök lugikus a bürokrata rendszer, nem?! Namindegy.

Szóval, most várok. Elviekben, jövő hét elején már megkaphatom a papírt. Ha megjön, megyek is, mondjuk, a szerződész Juni 1-től, Szept. 15-ig írtuk alá. Meglássuk, hogy lesz.

Ez van vélem, most punyi, meg ilyenek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr521135030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása