Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.08.11. 22:34 Z. Zoli

Huh

Fáradt vagyok. Nem elcsépelve, és nem csak most, hanem úgy általánosan. Elfáradtam ebben a majd két és fél hónapban. Nem egyszerű, és tényleg nem a panaszkodás miatt. Le kell írni a problémáimat, el kell mondani valakinek, egyszerűen ilyen vagyok, kész. A fáradtsággal asszem magától értetődően jár egy kis nyűgősség is, és valami apró butaságon sikerült összevesznem kedves édesanyámmal. És most zavar. Majd holnapra mindenki megnyugszik, és elsimulnak a szálak.

Egyébként, valószínüleg az is szerepet játszik az egész mostani helyzetemben, hogy ezelett még effektíve, 1-2-3 napnál többet egyhuzamban nem dolgoztam, fizikai munkát. Főleg nem 12-14 órában, egyhuzamban. Annak örülök, hogy a magyar viszonylatokhoz képest legalább itt meg van fizetve a stressz, a fáradtság és barátai. Ugyan, az előző havi fizetésem még ma sem volt rajta a számlán, pedig megint eltelt egy hét…

Közben elmaradnak a szép és jó dolgok: múlt kedden voltam egy mamutmúzeumban, ami váu! Nagyon bejött, volt földtörténet, ábrázolással, láttam 450 milló éves követ, mamutcsontokat, tigriscsontokat, megkövült falevelet és fél méter átmérőjü csigaházat a jurából . Nagyon bejött, nagyon érdekelt, nagyon élveztem.

Meghát, azt is ideírom, hogy a felvétellel együtt, felmentem felvi-fórumra, hátha találok valakit, akivel lehet neten, gyorsüzenet formájában kommunikálni. Találtam is, mégpedig egy igencsak nagyon kedves leányzót, Kingát, akinek így messziről, az éterből nagyon örülök, hogy megismerhettem/megismerhetem! Persze, a net is valami, de majd élőben. Szóval egy jövendőbeli évfolyam-csoporttársat már mondhatni, ismerek. Nagyon kíváncsian várom a találkozást Vele.

Mindenesetre, nem rossz itt, de mégis úgy lenne a legelviselhetőbb, ha mondjuk 2 hetente hazamehetnék. Vagy valami hasonló. Mindegy, most már csak úgy 1 hónap 1 hét. Ezt ki kell, hogy bírjam úgy, ahogy van…

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr151303842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása