Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.06.30. 17:07 Z. Zoli

Ül

Kajáltam egy jót. Persze, a tervek mégsem lettek véghezvíve.

Úgy terveztem mára, hogy elbringázok Prien-be, kajálok egyet a döner-esnél, lemgyek a tópartra, iszok egy sört valahol, és hesszelek. Mivel, jó időt írtak a médiák. Aztán, mégsem így lett.

Felkeltem dél környékén, és esett az eső. Negyed óra múlva elállt, aztán megint szakadt. Fél 2kor még mindíg, úgyhogy a B-megoldásos autónál maradtam, sajna. Odaértem, és persze kb fél órán belűl elállt minden, kisütött a nap, csiripeltek a madarak.

Ma nem voltam "instantkajáért" a nettó nevü boltban, és semmilyen boltban nem vettem semmit, csupán egy kicsit "előre ettem a medve bőrére", és elmentem egy Döner Kebaposhoz, hogy akkor egy kis meleg kaja így az ember szülinapja előtt.... Jó is volt, és meglepő módon, ugyan annyiba került egy döner szenya, mint pécsett, csak asszem még nagyobb is volt. Meg még egy adag sültkrumpli hozzá, kecsappal, és egy kóla... kész örömmámor. 6,50 euróból meg is úsztam, tök jó. Aztán, elmentem ruhaboltokba ott a környéken, mit veszek majd, mielőtt hazamegyek és lesz pénzem...legalábbis, egy két dolgot. Kicsit másképp akarom organizálni a teljes ruhatáramat.... Ja, és még közben 2 gombóc fagyi is lecsúszott a jobbikból.

Remélhetőleg, holnap is marad a szép idő, aztán elindul a forgalmas időszak.

Most itthon, málnaszörp, net, ilyenek. Elvagyok, kész.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr231218227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélestenyerű Fejenagy 2009.06.30. 18:10:27

na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D
süti beállítások módosítása