Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.07.21. 22:51 Z. Zoli

Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is

Húha, megy az idő. De úgy tényleg, már több, mint másfél hónapja nyomom itt az igát. És úgy kezdem megszokni az egészet.

Azt, hogy reggel felkelek, lepókhálózom a teraszt, megterítem az asztalokat, bepakolom a reggeli maradékokat, a koszos tányérokat. Aztán kicserélem az étlapokat (mert minden nap változnak az oldalak). Majd jönnek a vendégek, jópofizás, poénkodás jobbesetben és esetleg egy kis eszmecsere a „Honnan jött?” kérdés-kezdettel. Múlt héten nem akarták elhinni, hogy magyar vagyok. Azt mondták, hogy totál „baden-würtenbergi” szójárásom van , akcentus nélkül(ezt persze nem azért mondom, mert én vagyok a Jani, csak úgy jól esett, na).

Közben ja. Megint megfogyatkoztunk eggyel: a mosogatósrác egyik nap, a munka kezdete előtt 5 perccel telefonált, hogy ő most akkor nem jön többet. Azóta sincs új, így még nagyobb a stressz a konyhán, a kapkodás, és a többi…

De ja, asszem most már úgy méginkább megéri. Ez a hónap dúskál eddig a szép napokban, sok vendégben, jó időben és jó forgalmakban.  A múlt héten megdöntöttem az eddigi napi forgalmamat,  amely 1147 euró volt.

Alakulnak a dolgok, de persze hiányolom az otthonom. Ilyenkor érzi igazán az ember. Család, barátok, a város, a légkör, az egész. Ez is bejön nekem, csak kicsit azért unom magam, picit monoton nekem. Nem vagyok egy egyhelybenülő típus. Sok helyre szeretnék még eljutni a világban, viszont valahogy, valahol el kell indulni…

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr511259901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása