Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.06.27. 23:24 Z. Zoli

Végre, na

Nos, végre tudok írni, ugyanis a héten megoldottam valamelyest az internet-kérdést ideiglenes otthonomban. Meg valójában már írtam is ide egy marhahosszú posztot, de hála az internetnet (kicsitsem paradox módon), szerverhiba, vagy mi a fene miatt az egész eltűnt, énmeg persze nem mentettem. Úgyhogy, ezentúl ismét odafigyelni tessék a crtl+c-re, nekem.

Azt sem tudom, hol kezdjem. De úgy konkrétan, tényleg nem. Este is van, keveredett nap, sokat nem is szeretnék írni most. Vagyis, hogy az Istenbe ne szeretnék, de egyszerűen, egy kis energia hiánybna szenvedek e téren. Pedig, még dolgozni sem kellett ma, a rossz időre való tekintettel. Vagyis, lementem, bepakoltam a reggelit, összerakoskadtam a dolgokat a helyükre, és aztán jelentették be, hogy heló, elég a 2 ember, ma Te nem vagy soron... Nem szomorkodtam végülis miatta, csak ez a hét (nekem az mindíg szerdán kezdődik), eddig mindösszesen 2 munkanapból állt, abból egyen volt 2 asztalom. Az nagyonnagyon kevés. A következő nap viszont (tegnap), szép lett az idő, átvariálták a műszakomat, úgyhogy a 13 óra megvolt megint. De megérte...

Mint ahogy, talán elmondhatom, ez a már több mint 3 hét, amit itt töltöttem.

Ma volt itt faterom, cuccokért, és rendes módon, benézett ide is. Aztán később elmentünk együtt egyet gyors bevásárolni, és ennyi. Kis duma, ezmegaz. Hozott egy rakás gyümölcsöt, barackot, dinnyét...meg némi magyar kolbászt, úgyhogy, a mai ebéd-vacsorám fent igazán magyarretró volt : pickszalámi, magyar kifli, traubiszóda (!) . Szerintem, egy totál más kultúrával megáldott országban, ez tök mókás. De hogy jólesett, az egyszer már biztos.

Rendeződtek itt már a dolgaim, minden fontosabb dolgot asszem megkaptam: ma a TB-kártyámat, ami itt olyan, mint egy bankkártya és elektrónikus, érdekes, remélem azért nem kell használnom. Aztán, a nyugdíjbiztosításos kártyám is megjött vlaamelyik nap, meg múltkor még persze a bankkártyám, az aktív számlával és a 4 jegyű kóddal. Most meg már internetem is van, a szobámban, ahogy azt elterveztem.
 

Mondjuk, nem azon az áron, mint szerettem volna. Nem ingyenes, mobil, nem a leggyorsabb, néha dobál, és minden megkezdett nap 5 euró! Tehát, 0-24-ig, ami egyrészt szívás, mert nem olcsó, viszont korlátlan az adatforgalom, tehát egész nap lehet böngészgetni, meg talán letölteni is, majd kipróbálom. És ha lefogy, akkor mint egy kártyás mobilt, simán fel tudom tölteni a benzinkútnál, ahogy azt ma is megtettem. Akkor ment csak kicsit fel bennem a pumpa, amikor az itteni, csütörtöki újságot kinyitottam: ugyanez a stick, csak másik szolgáltatónál, az Aldin keresztül (kicsit más az imidzs, mint nálunk... ) , 60 E-ért megkapom, és nem 5 euró naponta, hanem csak 2 , VAGY 15 euró 31 napra !!!! :( Mindegy, most már nem fogok kidobni megint 60 eurót ezért, holott, még mindíg lehet, hogy gazdasígosabb lenne. Mindegy.

Szóval, most azért kiköltekeztem magam, talán így magamban lezártam ezt a hónapot ilyen szinten. Mármint, mégis el tudtam menni múlt héten Neil Youngra, Münchenbe ( http://www.flickr.com/photos/highw61/3637917079/in/photostream/), amit anyagilag és sehogyan sem bántam meg, hiszen egy életreszóló élményként kezelem. Az első igazi, nagyaránés, teljesestés koncertem. Mondjuk, ülős volt, de élveztem nagyon.

És teljesen véletlen, volt/van egy időszakos kiállítás is ott a parkban, "Woodstock 40" címmel, mivel idén volt 40 éve, hogy az a marhanagy fesztivál, NY mellett megtörtént, és örökéletre belevéste magát a történelemkönyvekbe. Ők meg ott tisztelegtek eme eseménynek, meg úgy unblock a rocktörténelemnek és kiállítottak csomó érdekes dolgot: erdeti Jimi Hendrix gitár, dedikálva ! John Lennon Hamburgi hotelszámla, és más egyéb tényleg baromi érdekes apróságok voltak láthatóak, amit szintén nem minden nap lát az ember. Meghát, élmény volt autóval, egyedül, GPS-nélkül keverni először egy nagy világvárosban. Élvezetes egy szerdai, csodás nap volt ! 

Aztán, most meló. Márha nem esik az eső, mert kb 1, vagy még több, mint 1 hete már esik az eső, mintha öntenék, és ez a vendéglátóiparnak, pláne egy ilyen kiesőnek, mint ahol én vagyok (falu is 2 km kb. ), elég nagy érvágás. Se bringások, se sétálók, se túristák. még jó, hogy hotel is egyben, így legalább a szállóvendégek, meg pár környékbeli azért megfordul rossz idő esetén is.

Huh, tehát ennyi. Szóval, most elkezdek ismét a blogba írni, híreket olvasni, szörfölni, tervezni a jövőt, az őszt, várni a felvételi eredményeit és élvezni a nyarat. :)

(Jacko elment, de a pop maradt. Én bírom a csóka zenéit, és ahogy tegnap az egyik kollegina mondta: róla még 100 év múlva is beszélni fognak, rólunk meg 3 nap után elfeledkeznek...)

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr151212713

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: SEO experts 2018.04.01. 04:17:55

Hová tegyük Conchita-t? - Mikor? Melyiket?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kekgab 2009.06.30. 11:42:30

Örülök, hogy minden oké veled. Itt is elég furcsa az idő. Hol esik, hol nem. Legalábbis az elmúlt pár nap ilyen volt. Lassan Rockmaraton, mostmár arra gyúrok. :D Aztán ha minden jól megy, én is nekiállok megint melózni. Éjjen! :)
Na majd beszélünk. Jacko legyen veled!
süti beállítások módosítása