Minden, de minek ?!

Sok érdekes és kevésbé érdekes dolog van a világban. Az ember általában elsiklik felettük. Én nem.

Friss topikok

  • szélestenyerű Fejenagy: már csak 1 ...:-) (2009.09.09. 21:10) Még másfél hét
  • Judókám: Kitartás meg minden, ez már nem idő :). És akkor szeptemberben übernagy #### :D (2009.08.23. 12:47) Még négy hét
  • szélestenyerű Fejenagy: nna, akkor itt az ideje beszerezni egy naptárat, hogy a túlélt napokat kihúzhasd, és elkezdődjön a... (2009.08.07. 20:43) 2 hetente csönget a póstás
  • Judókám: Csatlakozom a mi-hez :) (2009.07.23. 14:33) Valami mindíg van. Még ha nem is igazából, akkor is
  • szélestenyerű Fejenagy: na részemről ígéret betartva ... remélem te is megtartod jó szokásod :D (2009.06.30. 18:10) Ül

2009.05.27. 18:52 Z. Zoli

.

Megint olyan idők járnak valahogy, hogy nem jön össze itt az írás.

Se az idő, se semmi nem áll úgy, hogy összejöjjön.

Most egy picit arról, hogy mi van velem. Megint önkontroll, visszaemlékezés és blablabla...

Még mindig nem jött meg az engedély magyarországra. Ugyan a főnökasszony megkapott egy ottani visszajelzést, hogy oké a srác, mehet ki dolgozni! Ennek örülök is azért, megnyugtatta a szívemet.

Előbb vettem észre, hogy valami seggfely paraszt ( már elnézést), valszeg éjszaka, volt olyan rendes aranyos drága, és a kocsimba húzott, oldalirányt 4 csíkot a kis kulcscsomójával! Nem is idegeskedem rajta már, komolyan, mert nincs értelme... de egyszerűen, ezt sosem tudtam felfogni. Aki ilyet csinál bárkinek a járművel, az teljesen egyenesen: kapja be!

2-vel ezelőtti vásárban megláttam egy tök fasza kis cuccot, egy apple billentyűzetet! Ugyan angol, nemzetközi a nyomat, betűk szempontjából, de ez nem zavar, mert a kezeim már tudják a betűk helyeit nagyjából, a windows is beteszi a kellő dolgokat a helyükre...egyszóval, tudom használni! USB-s, klafa fehér-átlátszó, és érdekesség, hogy van benne két usb hub, amire pendrivetól kezdve bármit rá tud az ember dobni. És mindez 800 forint volt! :) Ezért jó a vásár, kéremszépen. ( A mostani széria a boltban, utánajárásom után, 16 ezer HUF!!! ) 

Szóval, gépelni is van miről, mert már kellett valami, hogy ne legyen folyamatosan olyan közel a monitorhoz.

Múlt héten rengeteg baráttal találkoztam, ittam, beszélgettem, beszámoltam, és kaptam is. Jó volt kicsit kiruccanni.  A héten viszont máig eléggé szünetelek a pörgés szinterén. Nyugi van, ma megyek picit a "méreg nevű szórakozóhelyre" emberekkel, lesz egy két fellépés. Riával is dumáltam ma, vele is összefutok holnap. Hát, ilyenek.

a végére meg egy nagy kedvenc:

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr431147395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása